Publikationer
Forskare
Projekt
Publikationer
-
Homman, L., Augustine, L., Granlund, M. (2025). Mental health in children with and without disabilities in a register-based Swedish sample supports the two-continua model: a latent class analysis.
BMC Public Health 25(1),
-
Juutinen, J., Egilsson, B., Rosell, L., Augustine, L., Jensen, A. (2025). Fostering resilience in post-pandemic ECEC practices: Lessons from the COVID-19 pandemic in the Nordic countries? A scoping review.
Elsevier
-
Karlsson, C., Andersson, A., Lundqvist, L., Huus, K. (2025). Participation in the Habilitation Process, from the Perspective of Young People.
Scandinavian Journal of Disability Research 27(1), 227-239
-
Åström, F., Ritoša, A. (2025). Främja engagemang hos förskolebarn.
In: Mara Westling Alloda & Heidi Selenius (Ed.), Contemporary Research in Special Education Stockholm: Stockholm University Press
-
Janeslätt, G., Arvidsson, P., Wennberg, B. (2025). Kan gruppinterventionen Ha Koll bidra till förändringar i delaktighetsinskränkningar hos personer med intellektuell funktionsnedsättning eller autism?.
Alla träffar från DiVA (1386)